Tap to unmute

Metro Boomin, Future, Chris Brown - Superhero (Heroes & Villains) (Visualizer)

Бөлісу
Ендіру

Пікірлер • 1 475

  • LeBeautiful
    LeBeautiful Ай бұрын +2251

    Future's flow be FLOWIN ON HERE 🔥🔥🔥

    • Lindsey Hammonds
      Lindsey Hammonds 7 күн бұрын

      Dope song

    • ElusivePlayBoi
      ElusivePlayBoi 21 күн бұрын

      im on that flow again, switch up the flow again

    • J. Ezimahj
      J. Ezimahj 25 күн бұрын

      ON HOOD!

    • DaSoulSpot
      DaSoulSpot Ай бұрын

      👀looking for a underrated rnb plug🔥? CHECK US OUT‼

    • W Z Y !
      W Z Y ! Ай бұрын

      LeLegend

  • Some Weirdo
    Some Weirdo Ай бұрын +1007

    Finally an album that will be on repeat for longer than a week

  • NemoTSH
    NemoTSH Ай бұрын +766

    Metros influence on the producing and rap game is wild

    • Taylor
      Taylor Ай бұрын

      Crazy thing is, you wouldn’t even notice this, unless you’ve been following him since his freshman years in college. Bro put in his 10 thousand hours frfr….

    • baybJ
      baybJ Ай бұрын +3

      Bro got me listening to music and feeling stuff I’ve only felt in a 2hr long plot twisted movie.

    • Caio
      Caio Ай бұрын +2

      We got other awesome producers but only 1 trap's Beethoven

    • Riley Stopper
      Riley Stopper Ай бұрын +11

      Better than we da best music

    • Avnooiro Singh
      Avnooiro Singh Ай бұрын +10

      and the Chris brown bea switch

  • Kurdline
    Kurdline Ай бұрын +400

    Future’s flow never disappoints us 🔥

    • DaSoulSpot
      DaSoulSpot Ай бұрын

      👀looking for a underrated rnb plug🔥? CHECK US OUT‼

  • Papii Sow
    Papii Sow Ай бұрын +432

    Chris Brown never never dissapoint⚡️⚔️

    • Vis
      Vis 4 күн бұрын

      @Mohit Bhat I saw your dad giving slop to CB

    • Mohit Bhat
      Mohit Bhat 4 күн бұрын

      @Vis I saw your mom twerking at CBs verse

    • Terry Verdejo
      Terry Verdejo 27 күн бұрын +6

      @Vis facts☠️☠️☠️ I was like wtf is dis shi put lil double 0 back☠️☠️☠️

    • Vis
      Vis Ай бұрын +8

      Nah he ruined the whole song💀

    • Cristiano Rolando Rodríguez
      Cristiano Rolando Rodríguez Ай бұрын

      This mdfk is an villain

  • Chrisallheartz
    Chrisallheartz Ай бұрын +534

    damn i forgot how good Chris browns vocals were, excellent album, everyone did there part

    • 206Nova
      206Nova 13 күн бұрын

      @ArkzyFN soon as he's up you niggas wanna bring him down .. 🤣😂🤣

    • B. Ran
      B. Ran 19 күн бұрын

      @MonkeyKing Yo the album is meant to play out like a movie, that was a scene switch as Too Many Nights starts off slow then goes into a faster beat

    • Shirish
      Shirish Ай бұрын +4

      @Ess_Tee_ Deez they just be hating on CB nothing else

    • Primetime__01
      Primetime__01 Ай бұрын

      @ArkzyFN 🤡

    • jrny724
      jrny724 Ай бұрын

      @Breezy Infinity 💯

  • Shaquille Vannooi
    Shaquille Vannooi Ай бұрын +271

    That "who's the villian" flow from chris brown 🔥🔥🔥🔥

  • Javin Hamel
    Javin Hamel Ай бұрын +537

    ALBUM OF THE YEAR ALREADY LETS GET IT🔥🔥🔥

    • Lindsey Hammonds
      Lindsey Hammonds 7 күн бұрын

      This song goes hard

    • Lil Smack 33
      Lil Smack 33 Ай бұрын

      @Make CoD Great Again best album along with Mr morale and the Denzel album by far

    • Rycro
      Rycro Ай бұрын

      Y’all are dickriding so hard, I expected banger after banger on this album, turned out to be mid songs with only one or two bangers

    • Javin Hamel
      Javin Hamel Ай бұрын +1

      @Sugestive homelander intro goes so hard

    • Sugestive
      Sugestive Ай бұрын +1

      yeaa this the best on the album ion kno what tf the other shit is 😂😂😂😂💀

  • Romario Marques
    Romario Marques Ай бұрын +217

    The fact Chris brown is singing that verse makes it even more special 🔥🔥🔥🔥🔥🔥💯💯💯💯

    • Mohit Bhat
      Mohit Bhat 4 күн бұрын

      @Lucas 🤣🤣🤣🤣🤣

    • Boggr 757
      Boggr 757 22 күн бұрын

      @Lucas 22years old, but keep listening to your C Breezy ol' cornball ass

    • Lucas
      Lucas 23 күн бұрын +3

      @Boggr 757 once you end puberty come back and rethink your statement

    • Boggr 757
      Boggr 757 Ай бұрын +3

      Totally ruined the song but ok

    • 👽 Ŧ๏гєเﻮภєг
      👽 Ŧ๏гєเﻮภєг Ай бұрын +2

      @Juliano B. Don't forget "Don't fuck with us" Attack The Block mixtape

  • 777
    777 Ай бұрын +1565

    This is gonna be the hit of the album.

    • Lindsey Hammonds
      Lindsey Hammonds 7 күн бұрын

      Love this song

    • DreTheGoat
      DreTheGoat 8 күн бұрын

      The ending ruined this song.

    • Lil Indigo
      Lil Indigo 13 күн бұрын

      @Stanton De kock it’s superhero and creepin

    • Stanton De kock
      Stanton De kock 13 күн бұрын

      nahh it go be niagra falls

    • Lil Indigo
      Lil Indigo Ай бұрын +1

      @Yasir Yungen hell nah

  • king
    king Ай бұрын +303

    came for Chris Brown stayed for Future 🔥🔥🔥

    • We Print 247
      We Print 247 22 күн бұрын

      ​@king u wrote it right to me cuz i been looking for this, what i thought was a chris brown song struggling to find it. Only to find out its the end of a metro future song

    • Lil Xhapo
      Lil Xhapo 28 күн бұрын

      Came for future left to Chris 😂😂😂

    • JJ27
      JJ27 Ай бұрын +1

      Came for Future left to Chris Brown. 😂

    • seoj1
      seoj1 Ай бұрын +1

      @Ladarius Mack XDD i do both ways lmao

    • endryk Perez
      endryk Perez Ай бұрын +6

      @Samuele Pelisseri future went crazy but Chris's verse had more meaning 💯💯

  • Iam _ad
    Iam _ad Ай бұрын +364

    The fact Chris brown is singing that verse makes it even more special 🔥🔥🔥🔥🔥🔥💯💯💯💯

    • DreTheGoat
      DreTheGoat 8 күн бұрын +2

      @MonkeyKing Yo you spitting fr 💯

    • Yassin
      Yassin Ай бұрын +4

      @MonkeyKing Yo couldn’t have said it better

    • Username007
      Username007 Ай бұрын

      That shit made it whack

    • MonkeyKing Yo
      MonkeyKing Yo Ай бұрын +11

      It was unnecessary, shoulda has his own song to get the full range of his capabilities instead of killing the vibe at the end of this one, he's good no disrespect to Chris Breezy but the placement was Way off

    • S!NC!TY Ent
      S!NC!TY Ent Ай бұрын +1

      @Evrard Félix-Tchicaya For real

  • Indigo Banks
    Indigo Banks Ай бұрын +107

    CHRIS BROWN IS THE STRESS RELIEVER OF THIS SONG !!! 🤧🤧🤧🤧

  • joão
    joão Ай бұрын +35

    Aonde tem Chris Brown tem música boa
    Sempre se destacando em qualquer feat

  • TOD Beatz
    TOD Beatz Ай бұрын +1215

    This song gone age so well. BEAUTIFUL MASTERPIECE

    • The Official Johnny V
      The Official Johnny V 19 сағат бұрын

      Forreal

    • Lindsey Hammonds
      Lindsey Hammonds 7 күн бұрын

      Incredible song

    • DreTheGoat
      DreTheGoat 8 күн бұрын

      @lit Craft I thought I was the only one who thought that 🤣

    • calvin shimoli
      calvin shimoli Ай бұрын +3

      @lit Craft I mean future is singing about superheroes and Chris is singing about villians. Album heroes and villians.

    • thakidrashad_
      thakidrashad_ Ай бұрын +2

      @Nut fax his verse was too short

  • Bruno Pereira
    Bruno Pereira Ай бұрын +35

    Pode ter 10 segundos de verso que Chris amassa! Só em ter ele como feat, já eleva a música em um patamar bem alto. Mxm a vc, Chris ❤️

  • ProdByCucch
    ProdByCucch Ай бұрын +229

    Swear metro has never missed. Huge inspiration as a fellow producer

    • ProdByCucch
      ProdByCucch 26 күн бұрын

      @Jay Silvestre ay thanks g! I ain't letting off the gas no time soon

    • Jay Silvestre
      Jay Silvestre 26 күн бұрын +1

      @ProdByCucch keep grinding bro. Use these hatin ass niggas as motivation. U can do anything u put ya mind too

    • ProdByCucch
      ProdByCucch Ай бұрын +11

      @nathan wabe I'm not tryna be Metro I'm tryna be me dummy

    • nathan wabe
      nathan wabe Ай бұрын

      You aint on his level dawgggg 😭

    • Bolt Bolt
      Bolt Bolt Ай бұрын

      He dk u lil bro

  • T.K Kirkland
    T.K Kirkland Ай бұрын +404

    I WISH THE CHRIS BROWN PART WAS A FULL SONG😭🔥

  • Dheeraj Patwal
    Dheeraj Patwal Ай бұрын +70

    damn chris brown really sang that verse from his heart!!!

  • Ben Frankss
    Ben Frankss Ай бұрын +118

    This is honestly a really beautiful song, didn't expect it to be so subdued but I'm really hooked on it right now. And If Metro Boomin isn't in ur top 5 producers I don't know what to say about you tbh.

    • TopTier
      TopTier Ай бұрын

      @Firmino Ndiaye i could agree with that

    • Firmino Ndiaye
      Firmino Ndiaye Ай бұрын

      @TopTier London metro Pierre

    • TopTier
      TopTier Ай бұрын +1

      @Ryan pierre been chillin tho metro was before he dropped this too but pierre had some prod credits on nudy’s newest album

    • suddlenuance.
      suddlenuance. Ай бұрын +1

      Hit producers sure but there's plenty of producers before metros time that made dope shit

    • Ryan
      Ryan Ай бұрын +1

      Metro and Pierre best producers rn

  • Sarah Eubanks
    Sarah Eubanks Ай бұрын +283

    Metro Boomin go in sooo hard on this right here, he aint like all them other artists who just be goin *HAM ON THE GRAM* by using dat *IGROCKET* dawwwt cawwwwm jawwwwn to go *HAM ON THE GRAM*

  • STiFFAiMeR
    STiFFAiMeR Ай бұрын +51

    Chris Brown "Who's really the villian? Who's the villian? Who's the villian?" 🔥🔥🔥

  • Obama Marx
    Obama Marx Ай бұрын +65

    Good to see Chris brown booming 💥

  • Jonah Dewar
    Jonah Dewar Ай бұрын +61

    Best song on the album I wanna hear more breezy and future collaborations

  • CodeGui
    CodeGui Ай бұрын +38

    METRO BOOMIN É UM HERÓI, POIS SALVOU 2022 COM UM DOS MELHORES ÁLBUNS DE TRAP DO ANO! 🔥🔥🔥🔥

    • SKRILIX
      SKRILIX Ай бұрын +1

      Bro this is so true tho i can tell you know your stuff you aint a fake fan bless 🔥🔥

    • Rebeca Cabelos
      Rebeca Cabelos Ай бұрын +2

      Verdade 🔥🔥🚀

  • Sean Mcnicholas
    Sean Mcnicholas Ай бұрын +5

    I'm insanely confused on why Chris brown ain't on the music video like why?

  • Kenna
    Kenna Ай бұрын +13

    Metro plans his drop strategically and never misses when he does! Great music take time and you can tell Metro is a very quality focused artist. Me as an underground artist, Metro is one of my biggest inspirations because of his work ethic and tenacity. Dude is constantly not satisfied and always looking to improve his craft which is one of the most valuable mindsets you can have in this game. It always encourages me to work harder on my own craft and the quality of my music as I learn more. If I keep that mindset, I may be able to blow up someday too!

    • Saifu
      Saifu 24 күн бұрын

      I listened to yo song.hope you blow up.btw u got some good beats on the chorus🔥

  • Tyler Harris
    Tyler Harris Ай бұрын +65

    That little piano riff and flow at 2:11 is not talked about enough. That itself could be a song

    • DevDoesGaming
      DevDoesGaming 24 күн бұрын

      @Domski Plays AYO?!? 💀

    • The_ed22
      The_ed22 Ай бұрын +1

      I thought the same as well. I'd have no complaints if his part was either longer or made into its own song.

    • S!NC!TY Ent
      S!NC!TY Ent Ай бұрын

      FOR REAL!!!

    • Geo Man
      Geo Man Ай бұрын +11

      @Domski Plays bro

    • Domski Plays
      Domski Plays Ай бұрын +6

      I thought the same thing. When I heard it hit I think I came a little 🤭🤭

  • TopTier
    TopTier Ай бұрын +41

    the beat with chris brown is amazing what art metro creates

  • Spliff
    Spliff Ай бұрын +79

    The only bad part of this song is that it ends

    • MILLI
      MILLI Ай бұрын

      @S!NC!TY Entcause chris blackballed by the entire industry due 2 past situations

    • S!NC!TY Ent
      S!NC!TY Ent Ай бұрын +3

      @King inn Hell yeah like why the fuck was his part so short??! The best part of the song at that!

    • Matthew Walters
      Matthew Walters Ай бұрын +5

      @King inn fax

    • King inn
      King inn Ай бұрын +30

      Right I wanted some more of Chris

  • Artista Griezman Dos Santos
    Artista Griezman Dos Santos Ай бұрын +57

    Chris Brown voice is incredible

  • Sergio santos
    Sergio santos Ай бұрын +18

    🔥🔥🔥🔥🔥🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷 everything with Chris Brown becomes a success he never disappoints and I'm glad he is king Chris Brown Brasil loves you ❤️❤️❤️🇧🇷🇧🇷

  • Alex Martinez
    Alex Martinez Ай бұрын +40

    I see Chris Brown I click! Future Chris and Metro did there thing as always 🔥🔥

  • Gabriel
    Gabriel Ай бұрын +5

    Chris Brown 🔥🔥🔥

  • Enock Kintu
    Enock Kintu Ай бұрын +18

    Damnn wish that Chris had full song with that verseee

  • IIIIIIIIIII
    IIIIIIIIIII Ай бұрын +46

    This is a masterpiece, I can't believe the Breezy part didn't lasted longer

  • Kuntyr Kum
    Kuntyr Kum Ай бұрын +51

    Loved the song and this music touches deep in my heart, body, mind, soul, spirit, divinity, and entity.
    Superhero (Heroes & Villains) Lyrics
    Yeah, yeah, two
    (Metro!)
    Yeah, yeah
    Drinking dope turned me to a superhero, yeah, yeah
    Hit that pill, turned me to a superhero, yeah, Super
    Boominati turned me to a superhero, yeah (Metro)
    (If Young Metro don't trust you, I'm gon' shoot you)
    I'm on that dope again, I'm on that flow again
    Switched up the flow again, yeah, yeah (Switch it)
    Flyer than a parachute, grippin' that pole again
    I'm on that oil again, yeah, yeah
    Candy in the cup, gotta get paid (What?)
    King of the streets, young nigga made
    Spraying up the crowd, take it to the gravе
    Ain't having problems, I'm sipping the Barre
    Shoutout to Dallas, my bitch is a star
    Nigga gеt rich, better take it to war
    Piss on your casket, shoot at your broad
    Do you something nasty, roll you in a 'gar
    Bitch get graphic, fuck me in a car
    I get you a brand new Rollie tomorrow
    I put that brand new Rollie on your arm
    Ain't moving slow when I'm skrrting on oil
    Tennis bracelets and they came with the frost
    Cuban links all the way up to your jaw
    Step up the swag when I step on a broad
    Two and a half, ooh, that's the cheapest one
    Been stacking these hundreds up, like coupons
    Told you for now never again, upper echelon
    I get to stacking up, I'm untouchable
    I get to represent, money multiple
    When I'm at the top of the charts, unapproachable
    Bread by the loaf, turbo the motor
    Tic-Tac-Toe, kill another vulture
    Selling them bowls, bitch do yoga
    I deserve an award, serving these boulders
    A hundred grand large when I shop, that's the total
    Fill up the garage, bitch, I'm a mogul
    Ain't no facade, ain't no fugazi
    I jump it off, I get paid
    Drop top Royce, I'm going crazy
    I push off, smoking on haze
    Not tryna floss, Cartier shades
    Candy in the cup, gotta get paid (What?)
    King of the streets, young nigga made
    Spraying up the crowd, take it to the grave
    Ain't having problems, I'm sipping the Barre
    Shoutout to Dallas, my bitch is a star
    Nigga get rich, better take it to war
    Piss on your casket, shoot at your broad
    Do you something nasty, roll you in a 'gar
    Bitch get graphic, fuck me in a car
    I get you a brand new Rollie tomorrow
    I put that brand new Rollie on your arm
    Ain't moving slow when I'm skrrting on oil
    Tennis bracelets and they came with the frost
    Cuban links all the way up to your jaw
    Step up the swag when I step on a broad
    Dark Knight feeling, die and be a hero
    Or live long enough to see yourself become a villain
    Soon as you up, these niggas wanna bring you down
    The weight of the world sit on my shoulders, hold the crown
    I ain't got a cape so I can't save you now
    Niggas wanna hate (Yeah) they'd rather see you drown (Yeah)
    And the world keep spinnin'
    Like I'm the only one in it (Am I the only one? Why?)
    They don't wanna see you winnin' (No, no, no, no)
    So who's really the villain? (Yeah, ooh)
    Who's the villain? Who's the villain?
    Live long enough to see yourself become a villain

  • Gabriel
    Gabriel Ай бұрын +24

    Melhor produtor de todos os tempos. Insano 🔥🔥🇧🇷

  • JVNIOR A
    JVNIOR A Ай бұрын +29

    I NEED THE FULL CB VERSION! 🔥🔥🔥

  • Babi Ree
    Babi Ree Ай бұрын +214

    Chris brown needs all the respect he deserves

    • Brendan
      Brendan 7 күн бұрын

      @Jxmmy Kriminal Live! 2009

    • Jxmmy Kriminal Live!
      Jxmmy Kriminal Live! 7 күн бұрын

      he need to learn how to respect women before all that 💯💯💯

    • Muted
      Muted 7 күн бұрын

      @Brendan buddy he can rap really well. If you a fan of him enough to defend him you'd know this and that he could've came with some hard shit

    • Brendan
      Brendan 7 күн бұрын

      @MutedChris brown is a singer lmao

    • Babi Ree
      Babi Ree 7 күн бұрын

      @Zac Mirza yea we need to hear your verses as well heard you really good asshole

  •  Teezy K
    Teezy K  Ай бұрын +57

    Chris sounds like a new artist. Damn 🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    •  Teezy K
      Teezy K  Ай бұрын

      @Ozymandias talking vocally.

    • Ozymandias
      Ozymandias Ай бұрын +1

      He’s been using that sound for a while

  • rodbanks
    rodbanks Ай бұрын +30

    This collaboration is crazy future is a legendary rapper over 10 years in hip hop and Chris Brown is one of the best r&b/pop artist of our time 🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Randomly shorts
    Randomly shorts Ай бұрын +30

    Chris brown never disappointe

  • Jons Mbo
    Jons Mbo Ай бұрын +23

    Chris Brown needed his own song 🎶 🐐

  • Scarlet Harmison
    Scarlet Harmison Ай бұрын +307

    Metro Boomin, goes IN SOO HARD ON THIS! He aint like all them other artists who just be usin dat *IGROCKET* dawwwt cawwwm jawwwwn to go HAM ON THE GRAM smh seem like anyone can get mad followers on the gram like Island Boys dun did

    • BathingWookie
      BathingWookie 25 күн бұрын

      Bro what fucking language are you speaking?

    • Redz-FJ
      Redz-FJ Ай бұрын

      Weirdo

    • Red Bird
      Red Bird Ай бұрын

      They know what time it is. Super hero time! Thanks pluto☆

    • Lil Indigo
      Lil Indigo Ай бұрын +4

      Bro… what..?

    • Jesse Lopez
      Jesse Lopez Ай бұрын +1

      Metro always be having fire beats 🔥🔥🔥🔥

  • Romario Marques
    Romario Marques Ай бұрын +15

    I WISH I HAD HEARD MORE FROM CHRIS!

  • bofooit gojo
    bofooit gojo Ай бұрын +2

    METRO BOOMIN É UM HERÓI, POIS SALVOU 2022 COM UM DOS MELHORES ÁLBUNS DE TRAP DO ANO!

  • Anderson Kerley
    Anderson Kerley Ай бұрын +50

    Future's flow never disappoints🔥🙌🏼♥️💨

  • J3Rmy 5Oh5
    J3Rmy 5Oh5 Ай бұрын +28

    Future and Metro are back!!! like they never left🔥🔥🔥

  • Romario Marques
    Romario Marques Ай бұрын +46

    BREEZY NUNCA DECEPCIONA!

  • Sylven
    Sylven Ай бұрын +10

    The Chris part needs to be a whole song it was too good. His part had a whole different vibe to it and it was too short it was over before I could get all the way into it.

  • Sarthak Sharma
    Sarthak Sharma Ай бұрын +2

    Metros influence on the producing and rap game is wild

  • Luhein Frazenburg
    Luhein Frazenburg Ай бұрын +29

    Chris brown needed more time on this track 🔥

  • Jonas Gray
    Jonas Gray Ай бұрын +5

    Chris Brown🔥🔥🔥

  • Jeremiah Elie
    Jeremiah Elie Ай бұрын +33

    Future will never ever disappoint me

  • j3mes
    j3mes Ай бұрын +5

    The transition into this song is flawless

  • Cooper Bartle
    Cooper Bartle Ай бұрын +80

    This is gonna be the best song on album 100%

    • James Bailey
      James Bailey Ай бұрын

      @Imacommenter I know the meanings but it just doesn’t sound right the way he said it😂

    • Charizard Lv 95
      Charizard Lv 95 Ай бұрын

      21 walk em down is up there but Future + Metro automatic #1

    • Imacommenter
      Imacommenter Ай бұрын

      @James Baileylmao glizzies used to mean sum else tiktok ain’t create it but popularized the word to sound like a troll

    • James Bailey
      James Bailey Ай бұрын +1

      @ianisForReal I’ll give it another chance and a listen. Grew up listening to all these mainstream rappers and they’ve all sold for the most part. Listen to metros last album, beats and lyrics are so much better. Listened to umbrella again, thought it was my favorite and then he goes and says clutching glizzies with the fellas. Hell nah

    • James Bailey
      James Bailey Ай бұрын

      @Young Picasso Art npc answer, just go listen to his last album and you’ll understand

  • ITS THE NSA
    ITS THE NSA 15 күн бұрын

    "Dark Knight feeling, die and be a hero
    Or live long enough to see yourself become a villain"
    I love this line. In short, be a quick hero or live long enough to get rich

  • Damone Stephens
    Damone Stephens Ай бұрын +8

    Chris browns part is the best and way too short. They need to do a separate track with him and probably rick ross. That sound like a beat he could rap to as well.

  • Andrew O's
    Andrew O's Ай бұрын +23

    We Needed A Part II With Breezy Vocals 🔥

  • Kedo
    Kedo Ай бұрын

    This song gone age so well. BEAUTIFUL MASTERPIECE

  • Jess Page
    Jess Page Ай бұрын +10

    Wishing Chris Browns part was longer😩🔥

  • Mpho Matee
    Mpho Matee Ай бұрын +2

    Chris brown at the end killed it🔥🔥🔥🔥his been painted as the villain after all sadly🤷🏾‍♂️🥲

  • Ananiya Melaku2022
    Ananiya Melaku2022 Ай бұрын +347

    Chris Brown 🐐🐐👑👑👑🐐🐐

    • Kristian Nivar
      Kristian Nivar Ай бұрын

      Future tho!!!

    • DaSoulSpot
      DaSoulSpot Ай бұрын

      👀looking for a underrated rnb plug🔥? CHECK US OUT‼

    • Streetman_e
      Streetman_e Ай бұрын +1

      @Timon chris breezy 👊👊🥊🥊

    • Timon
      Timon Ай бұрын +3

      👊👊👊🤕🤕🤕

    • Breezy Infinity
      Breezy Infinity Ай бұрын +15

      🐐👑💯

  • Cam 2RUD3
    Cam 2RUD3 Ай бұрын +7

    Chris Brown is the best part of this song🔥❗️ The 🐐❗️

    • S!NC!TY Ent
      S!NC!TY Ent Ай бұрын

      Yup! Hands mothafuckin’ down!

  • NC
    NC Ай бұрын +129

    Metro and Future collabing for the first time in 5 years AND IT SOUNDS SO GREAT

    • canprata
      canprata Ай бұрын

      @Petar Veljković btw check metro‘s new interview. He says that their last collab was mask off in 2017

    • canprata
      canprata Ай бұрын

      @Petar Veljković check the official credits for the album on genius. He has no producer credits

    • Petar Veljković
      Petar Veljković Ай бұрын

      @canprata it was Metro, Soutside, ATL Jacob lmao. You really need to get a grip

    • canprata
      canprata Ай бұрын +2

      @Rank1 Macro they first duo collab since 2017! Go Viral not a collaboration. He was only on it as a guest of Joe Moses. Real fans would know that they have not officially worked together in the studio since 2017 and recorded new songs.

    • canprata
      canprata Ай бұрын +2

      @Petar Veljkovićhe has not produced Ridin Strikers🤦🏽‍♂️ it was just rumors back then. Check genius credits

  • JoJo23
    JoJo23 Ай бұрын +16

    Metro, Future & Breezy literally NEVER MISS 🔥🔥🔥

  • Leo Montero
    Leo Montero Ай бұрын +3

    Yeah, yeah, two
    (Metro)
    Yeah, yeah
    Drinking dope turned me to a superhero, yeah, yeah
    Hit that pill, turned me to a superhero, yeah, yeah (Super)
    Boominati turned me to a superhero, yeah, yeah (Metro)
    (If Young Metro don't trust you, I'm gon' shoot you)
    I'm on that dope again, I'm on that flow again
    Switch up the flow again, yeah, yeah (Switch it)
    Flyer than a parachute, grippin' that pole again
    I'm on that oil again, yeah, yeah
    Candy in the cup, gotta get paid (What?)
    King of the streets (Yeah), young nigga made
    Sprayin' up the crowd, take it to the grave
    Ain't having problems, I'm sipping the Barre
    Shoutout to Dallas, my bitch is a star
    Nigga get rich, better take it to war (Yeah)
    Piss on your casket, shoot at your broad
    Do you somethin' nasty, roll you in a 'gar
    Bitch get graphic, fuck me in a car
    I get you a brand new Rollie tomorrow
    I put a brand new Rollie on your arm
    Ain't moving slow but I'm still on oil (Skrrt)
    Tennis bracelets and they came with the frost (Frost)
    Cuban links all the way up to your jaw (All the way up)
    Step up the swag when I step on a broad
    Two dollar a half, ooh, that's the cheapest one
    Stacking these hundreds up, like coupons
    Told you from the begin, upper echelon
    I get to stacking up, I'm untouchable
    I get to represent, money multiple
    I' at the top of the charts, unapproachable
    Bread by the loaf, turbo the motor
    Tic-Tac-Toe, kill another vulture
    Selling the bowls, bitch do yoga
    I deserve awards, serving these boulders
    A hundred grand large when I shop, that's the total
    Fill up the garage, bitch, I'm a mogul
    Ain't no facadin', ain't no fugazi
    I jump it off, I get paid
    Drop top Royce, I'm going crazy
    I push off, smoking on haze
    Not tryna floss, Cartier shades
    Candy in the cup, gotta get paid (What?)
    King of the streets (Yeah), young nigga made
    Sprayin' up the crowd, take it to the grave
    Ain't having problems, I'm sipping the Barre
    Shoutout to Dallas, my bitch is a star
    Ngga get rich, better take it to war (Yeah)
    Piss on your casket, shoot at your broad
    Do you somethin' nasty, roll you in a 'gar
    Bitch get graphic, fuck me in a car
    I get you a brand new Rollie tomorrow
    I put a brand new Rollie on your arm
    Ain't moving slow but I'm still on oil (Skrrt)
    Tennis bracelets and they came with the frost (Frost)
    Cuban links all the way up to your jaw (All the way up)
    Step up the swag when I step on a broad
    Dark Knight feeling, die and be a hero
    Or live long enough to see yourself become a villain
    Soon as you up, these niggas wanna bring you down
    The weight of the world sit on my shoulders, hold the crown
    I ain't got a cape so I can't save you now
    Niggas wanna hate (Yeah), rather see you drown (Yeah)
    And the world keep spinnin' (And)
    Like I'm the only one in it (Am I the only one?) Why?
    They don't wanna see you winnin' (No, no, no, no)
    So who's really the villain? (Yeah, ooh)
    Who's the villain? Who's the villain?
    Live long enough to see yourself become a villain

  • J
    J Ай бұрын +12

    Masterpiece! Super Future Flow 🦅👑❤️

  • joe gerace
    joe gerace Ай бұрын +20

    This beat is just insane ❤‍🔥🚒

  • Kasper Lyrics
    Kasper Lyrics Ай бұрын +82

    LYRICS
    [Intro: Future & Young Thug]
    Yeah, yeah, two
    Metro
    Yeah, yeah
    Drinking dope, turn me to a superhero, yeah, yeah
    Hit that pill, turn me to a superhero, yeah, yeah
    Boominati, turn me to a superhero, yeah (Metro)
    (If Young Metro don't trust you, I'm gon' shoot you)
    [Pre-Chorus: Future]
    I'm on that dope again, I'm on that flow again
    Switched up the flow again, yeah, yeah (Switch it)
    Flyer than a parachute, grippin' that pole again
    I'm on that oil again, yeah, yeah
    [Chorus: Future]
    Candy in the cup, gotta get paid (What?)
    King in the streets, young nigga made
    Spraying on a crowd, take it to the grave
    Ain't having problems, I'm sipping a bar
    Shoutout to Dallas, my bitch is a star
    Nigga get rich, bettеr take it to war
    Piss on your casket and shoot at your broad
    Do you sum' nasty, roll you in a 'gar
    Bitch get graphic, fuck mе in a car
    I get you a brand new Rollie tomorrow
    I put that brand new Rollie on your arm
    Ain't moving slow when I'm skrrting on oil
    Tennis bracelets and they came with the frost
    Cuban links all the way up to your jaw
    Step up the swag when I step on a broad
    [Verse: Future]
    Two and a half, ooh, that's the cheapest one
    Been stacking these hundreds up, like coupons
    Told you [forever?] never again, upper echelon
    I get to stacking up, I'm untouchable
    I get to represent, money multiple
    When I'm at the top of the charts, unapproachable
    Bread by the loaf, turbo the motor
    Tic-Tac-Toe, kill another vulture
    Selling them bowls, bitch do yoga
    I deserve an award, serving these boulders
    A hundred grand large when I shop, that's the total
    Fill up the garage, bitch, I'm a mogul
    Ain't no facade, ain't no fugaze
    I jump it off, I get paid
    Drop top Royce, I'm going crazy
    I push off, smoking on haze
    Not tryna floss, Cartier shades
    [Chorus: Future]
    Candy in the cup, gotta get paid (What?)
    King in the streets, young nigga made
    Spraying on a crowd, take it to the grave
    Ain't having problems, I'm sipping a bar
    Shoutout to Dallas, my bitch is a star
    Nigga get rich, better take it to war
    Piss on your casket and shoot at your broad
    Do you sum' nasty, roll you in a 'gar
    Bitch get graphic, fuck me in a car
    I get you a brand new rollie tomorrow
    I put that brand new rollie on your arm
    Ain't moving slow when I'm skrrting on oil
    Tennis bracelets and they came with the frost
    Cuban links all the way up to your jaw
    Step up the swag when I step on a broad
    [Part II]
    [Verse: Chris Brown]
    Dark Knight feeling, die and be a hero
    Or live long enough to see yourself become a villain
    Soon as you up, these niggas wanna bring you down
    The weight of the world sit on my shoulders, hold the crown
    I ain't got a cape so I can't save you now
    Niggas wanna hate (Yeah)
    They'd rather see you drown (Yeah)
    And the world keep spinnin'
    Like I'm the only one in it (Am I the only one? Why?)
    They don't wanna see you winnin' (No, no, no, no)
    So who's really the villain? (Yeah, ooh)
    Who's the villain? Who's the villain?
    Live long enough to see yourself become a villain

  • J. Ezimahj
    J. Ezimahj 25 күн бұрын +2

    The metro boom beat and the way Future rides the beat...SO FREAKING DOPE!!

  • Ésah
    Ésah Ай бұрын +30

    One of the greatest producer of all time !!!!!!

  • iHeart Manii
    iHeart Manii Ай бұрын

    “Boomanati turn me into superhero yea yea”

  • G - Castro
    G - Castro Ай бұрын +3

    Imma need a full song of the ending 😮‍💨😮‍💨

  • Roberth Ferreira
    Roberth Ferreira Ай бұрын +11

    Só clássico foi feito aqui meus amigos 💛💚🇧🇷

  • Francisco Tavares
    Francisco Tavares Ай бұрын +7

    Metro Boomin é mt pica, não tem jeito 🔥🔥 GOAT

  • Kani Ou
    Kani Ou Ай бұрын +4

    Só clássico foi feito aqui meus amigos 🇧🇷

  • Facts Bro
    Facts Bro Ай бұрын +8

    Chris part should of been a separate song that would’ve been 🔥

  • CiTyoFGODZz21
    CiTyoFGODZz21 Ай бұрын +7

    Breezy Always Coming with the shitz 🔥☝🏽🔥

  • Phyllis Brown
    Phyllis Brown Ай бұрын +9

    Omg Chris voice amazing but it was short

  • Lance Keys
    Lance Keys Ай бұрын +2

    I'm definitely getting "Beast Mode" album vibes welcome back Future We missed you!!!! 🤘🤘

  • Christopher
    Christopher Ай бұрын +2

    CRAZY CRAZY 🔥🔥🔥🔥

  • Terry Hughes
    Terry Hughes Ай бұрын +5

    I'm blasting this as loud as possible!

  • G VS
    G VS Ай бұрын +149

    Metro never fails with the bangers 🔥

  • Kedo
    Kedo Ай бұрын +5

    Future's flow never disappoints🔥🙌🏼♥💨

  • Johnson Theophilus
    Johnson Theophilus Ай бұрын +2

    Future is walking on the beat bruh🚶‍♂️🔥

  • Top tier Sage
    Top tier Sage Ай бұрын +14

    Chris Brown's part🔥

    • jr owens
      jr owens 2 күн бұрын

      I hate having to skip it

    • jr owens
      jr owens 2 күн бұрын

      His part is crap

  • William Engonga
    William Engonga Ай бұрын +24

    Let's be honest, Chris Brown totally breaks the song, nothing less was expected from the king of R&B, excellent album and excellent song, I'll take this as my favorite🐐🐐🐐🔥🔥🥶🥶💯💯

  • World Traduções 翻訳
    World Traduções 翻訳 Ай бұрын +2

    que vibe divina💯

  • Vinícius de Sousa Silva
    Vinícius de Sousa Silva Ай бұрын +27

    Metro Boomin entregou o melhor álbum de Trap do ano.

  • Ess_Tee_ Deez
    Ess_Tee_ Deez Ай бұрын +2

    Future went crazy as usual, man never runs out of flows. And chris part should’ve been a whole song 🔥🔥

  • Mark McIntyre
    Mark McIntyre Ай бұрын +11

    We need that Chris Brown section to be a whole song ASAPPPPP 🔥🔥🔥

  • SH4R1 FF
    SH4R1 FF Ай бұрын +18

    Melhor álbum sem dúvidas

  • CXSR9 Rap
    CXSR9 Rap Ай бұрын +1

    Esses 2 instrumentais são surreais

  • 404 Productions
    404 Productions Ай бұрын +3

    Future ain't have to do da beat like that 🔥🔥🔥

  • Meu Mano Denzel
    Meu Mano Denzel Ай бұрын +9

    alguém falou “finalmente um álbum para deixar no repetir por mais de uma semana”🔥🔥🔥🔥🔥

    • Rebeca Cabelos
      Rebeca Cabelos Ай бұрын +1

      Sem dúvidas esse álbum e incrível 😍👏

  • Liljaye
    Liljaye Ай бұрын +3

    Im on that flow again 💪

  • ソーナンス
    ソーナンス Ай бұрын +2

    The so appalled sample at the end!! Quality

  • Knud Christiansen
    Knud Christiansen Ай бұрын +2

    Masterpiece🙌🏽